ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Σκοπός του μαθήματος
Οι φοιτητές αναμένεται ότι στα πλαίσια του μαθήματος θα:
- Κατανοήσουν και θα εμβαθύνουν στην μεθοδολογία της έρευνας και τις ιδιαιτερότητες προσέγγισής της ανάλογα με τον σκοπό της και τον τομέα που θα εφαρμοστεί
- Είναι σε θέση να χρησιμοποιούν τη γνώση και κατανόησή τους στο πεδίο της έρευνας εν γένει, και τις ικανότητές τους ώστε να σχεδιάζουν και να διεκπεραιώνουν έρευνες σε περιπτώσεις άγνωστου περιβάλλοντος και να επιλύουν, ανασχεδιάζουν και αναδιοργανώνουν τυχόν διαδικασίες προβληματικές που προκύπτουν με τη βοήθεια προκεχωρημένων εργαλείων και μεθόδων
- Να συνδυάζουν γνώσεις και να διατυπώνουν κρίσεις, έστω και με ελλιπή ή περιορισμένα δεδομένα

Επίσης, οι φοιτητές θα:
- Μπορούν να διαχειρίζονται και να μετασχηματίζουν προβλήματα έρευνας που είναι σύνθετα, απρόβλεπτα και απαιτούν νέες προσεγγίσεις
- Να αναλαμβάνουν την αξιολόγηση της απόδοσης ερευνητικών ομάδων
- Να αναζητούν, αναλύουν και συνθέτουν δεδομένα και πληροφορίες με τη χρήση και των απαραίτητων εργαλείων
- Να λαμβάνουν αποφάσεις και να καθοδηγούν ερευνητικές ομάδες

Περιγραφή του μαθήματος
- Το περιεχόμενο και η αξία της Έρευνας
- Βιβλιογραφική έρευνα
- Δευτερογενή δεδομένα
- Μέθοδοι ποιοτικής έρευνας
- Υποθέσεις και Μεθοδολογία
- Κατασκευή ερωτηματολογίου
- Αξιοπιστία και εγκυρότητα
- Δειγματοληψία
- Μέθοδοι SPSS
- Ποσοτική έρευνα με δομημένο ερωτηματολόγιο
- Συγγραφή εργασίας εισαγωγικά
- Βιβλιογραφική επισκόπηση
- Παρουσίαση αποτελεσμάτων, Παρουσίαση εργασίας

Βαθμολογία / Υποχρεώσεις φοιτητών
Η βαθμολογία του μαθήματος Μεθοδολογία Έρευνας στην Εκπαίδευση προέρχεται από την εργασία που θα κάνουν οι φοιτητές. Κατ' ουσίαν πρόκειται για σπονδυλωτή εργασία που θα έχει 4 μέρη. Τα τέσσερα αυτά μέρη θα κατατίθενται από τους φοιτητές στα τακτά χρονικά διαστήματα που θα θέτει ο διδάσκων. Οι φοιτητές οφείλουν να πιάσουν το βαθμό της βάσης στο άθροισμα των επιμέρους βαθμών των τμημάτων της εργασίας αυτής.

Η Διδακτέα Ύλη
Η διδακτέα ύλη είναι η εξής:

Από το βιβλίο: ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ;
Κώστας Ζαφειρόπουλος, Εκδόσεις Κριτική

(Θα ανακοινωθούν οι σελίδες)

Από τις σημειώσεις:
Όλες οι διαφάνειες

Ώρες συνεργασίας με τους φοιτητές
Οι ώρες συνεργασίας με τους φοιτητές είναι κάθε Τρίτη 11:00-13:00 στο γραφείο του κ. Ασημακόπουλου ή στο τηλέφωνο +30 2310013245
ή στο e-mail: casim@mkt.teithe.gr (Παρακαλώ στο Θέμα να μπαίνει η Φράση "ΔΟΕΜ" για να δίνω προτεραιότητα λόγω του όγκου της αλληλογραφίας)

Βοηθήματα/Βιβλιογραφία
1.
Βασικά βοηθήματα


ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ;
Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 50659255
Έκδοση: 2η έκδ./2015
Συγγραφείς: Ζαφειρόπουλος Κώστας
ISBN: 978-960-586-077-6
Τύπος: Σύγγραμμα
Διαθέτης (Εκδότης): ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΕ
Ταξινομικός αριθμός στη Βιβλιοθήκη του ΑΤΕΙΘ
Σύνολο διαθέσιμων βιβλίων 3

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 12508145
Έκδοση: 1η έκδ./2011
Συγγραφείς: Babbie Earl
ISBN: 978-960-218-750-0
Τύπος: Σύγγραμμα
Διαθέτης (Εκδότης): ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΕ
Ταξινομικός αριθμός στη Βιβλιοθήκη του ΑΤΕΙΘ
Σύνολο διαθέσιμων βιβλίων 4.

2. 'Αλλα βοηθήματα
- Service quality assessment in a Greek higher education institute Costas Zafiropoulos and Vasiliki Vrana Journal Of Business Economics And Management Vol. 9 , Iss. 1,2008
- Delivering quality service: Balancing customer perceptions and expectations A Parasuraman, VA Zeithaml, 1990 - The Free Press New York
- The Qualitative Research Interview Ιn Qualitative methods in organizational research, A practical guide Nigel King, Catherine Cassel and Gillian Symon, London, Sage Publications, 1994.
- Τηλικίδου, Ε., Η Έρευνα του Μάρκετινγκ: Θεωρητικό Υπόβαθρο-Σχεδιασμός-Υλοποίηση. Εκδόσεις Σοφία, Θεσσαλονίκη, 2011.

International Hellenic University
  Dr. Costas Assimakopoulos | Web Page
  BIO | PUBLICATIONS | PROJECTS | CONTACTS

IMPORTANT LINKS

Aristotle University of Thessaloniki

Electrical & Computer Engineering


Alexander Technological Educational Institute of Thessaloniki

Business Administration

http://www.mkt.teithe.gr/iccmi2016/

 

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΩ

Guest Editor

Special Issue on: "Internet Marketing and Advertising in the Framework of New
Interactive and Multimedia Developments"
published in Int. Journal of Internet Marketing and Advertising
Vol. 10, No. 3, 2016
Download the Editorial

Special Issue on: "Challenges and Opportunities in Marketing in the Contemporary Technological Environment" published in Int. Journal of Technology Marketing
Vol. 11, No. 3, 2016

Download the Editorial

Special Issue on "E-marketing and digital marketing developments"published in Journal of Marketing Vistas
Vol.3, No.2 July-Dec. 2013
Download the Editorial

Conference Organization

ICCMI 2018

ICCMI 2017

ICCMI 2016

ICCMI 2015

ICCMI 2014

ICCMI 2012

 

SCIENTIFIC ACTIVITIES

ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

Προπτυχιακά μαθήματα


Μαθηματικά
(διαθέσιμο στο χειμερινό)

Εισαγωγή στην Πληροφορική
(διαθέσιμο στο χειμερινό)

Διοίκηση και Διαχείριση Έργων
(διαθέσιμο στο χειμερινό)


Ποσοτικές Μέθοδοι Ανάλυσης Στοιχείων Έρευνας
(διαθέσιμο στο εαρινό)


Μεταπτυχιακά Μαθήματα

Π.Μ.Σ. ΜΒΑ

Μάνατζμεντ Λειτουργιών και Διαδικασιών

Μεθοδολογία Έρευνας

Π.Μ.Σ. Δ.Ο.Ε.Μ

Μεθοδολογία Έρευνας στην Εκπαίδευση

Καινοτομία στην Εκπαίδευση