201 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ

Σκοπός του μαθήματος
Οι φοιτητές αναμένεται ότι στα πλαίσια του μαθήματος θα:
- Κατανοήσουν και θα εμβαθύνουν στην μεθοδολογία της έρευνας και τις ιδιαιτερότητες προσέγγισής της ανάλογα με τον σκοπό της και τον τομέα που θα εφαρμοστεί
- Είναι σε θέση να χρησιμοποιούν τη γνώση και κατανόησή τους στο πεδίο της έρευνας εν γένει, και τις ικανότητές τους ώστε να σχεδιάζουν και να διεκπεραιώνουν έρευνες σε περιπτώσεις άγνωστου περιβάλλοντος και να επιλύουν, ανασχεδιάζουν και αναδιοργανώνουν τυχόν διαδικασίες προβληματικές που προκύπτουν με τη βοήθεια προκεχωρημένων εργαλείων και μεθόδων
- Να συνδυάζουν γνώσεις και να διατυπώνουν κρίσεις, έστω και
με ελλιπή ή περιορισμένα δεδομένα

Επίσης, οι φοιτητές θα:
- Μπορούν να διαχειρίζονται και να μετασχηματίζουν προβλήματα έρευνας που είναι σύνθετα, απρόβλεπτα και απαιτούν νέες προσεγγίσεις
- Να αναλαμβάνουν την αξιολόγηση της απόδοσης ερευνητικών ομάδων
- Να αναζητούν, αναλύουν και συνθέτουν δεδομένα και πληροφορίες με τη χρήση και των απαραίτητων εργαλείων
- Να λαμβάνουν αποφάσεις και να καθοδηγούν ερευνητικές ομάδες

Περιγραφή του μαθήματος
- Το περιεχόμενο και η αξία της Έρευνας
- Βιβλιογραφική έρευνα
- Δευτερογενή δεδομένα
- Μέθοδοι ποιοτικής έρευνας
- Υποθέσεις και Μεθοδολογία
- Κατασκευή ερωτηματολογίου
- Αξιοπιστία και εγκυρότητα
- Δειγματοληψία
- Μέθοδοι SPSS
- Ποσοτική έρευνα με δομημένο ερωτηματολόγιο
- Συγγραφή εργασίας εισαγωγικά
- Βιβλιογραφική επισκόπηση
- Παρουσίαση αποτελεσμάτων, Παρουσίαση εργασίας

Βαθμολογία / Υποχρεώσεις φοιτητών
Η βαθμολογία του μαθήματος Μεθοδολογία Έρευνας προέρχεται αφενός απο την εργασία (3 μονάδες) και από την τελική εξέταση άλλες 7 μονάδες. Οι φοιτητές οφείλουν να πιάσουν το βαθμό της βάσης στην ατομική εξέταση των τελικών εξετάσεων (50% της γραπτής επίδοσης) προκειμένου να περάσουν το μάθημα.
Οι 3 π.μ. θα προέρχονται από εργασία ατομική η οποία θα περιλαμβάνει βήματα της έρευνας και θα είναι γραπτή.

Η Εξεταστέα Ύλη
Η εξεταστέα ύλη είναι η εξής:

Από το βιβλίο: ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ;
Κώστας Ζαφειρόπουλος, Εκδόσεις Κριτική

(Θα ανακοινωθούν οι σελίδες)

Από τις σημειώσεις:
Όλες οι διαφάνειες

Ώρες συνεργασίας με τους φοιτητές
Οι ώρες συνεργασίας με τους φοιτητές είναι κάθε Τρίτη 11:00-13:00 στο γραφείο του κ. Ασημακόπουλου.

Βοηθήματα/Βιβλιογραφία
1.
Βασικά βοηθήματα


ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ;
Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 50659255
Έκδοση: 2η έκδ./2015
Συγγραφείς: Ζαφειρόπουλος Κώστας
ISBN: 978-960-586-077-6
Τύπος: Σύγγραμμα
Διαθέτης (Εκδότης): ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΕ
Ταξινομικός αριθμός στη Βιβλιοθήκη του ΑΤΕΙΘ
Σύνολο διαθέσιμων βιβλίων 3

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 12508145
Έκδοση: 1η έκδ./2011
Συγγραφείς: Babbie Earl
ISBN: 978-960-218-750-0
Τύπος: Σύγγραμμα
Διαθέτης (Εκδότης): ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΕ
Ταξινομικός αριθμός στη Βιβλιοθήκη του ΑΤΕΙΘ
Σύνολο διαθέσιμων βιβλίων 4.

2. 'Αλλα βοηθήματα
- Service quality assessment in a Greek higher education institute Costas Zafiropoulos and Vasiliki Vrana Journal Of Business Economics And Management Vol. 9 , Iss. 1,2008
- Delivering quality service: Balancing customer perceptions and expectations A Parasuraman, VA Zeithaml, 1990 - The Free Press New York
- The Qualitative Research Interview Ιn Qualitative methods in organizational research, A practical guide Nigel King, Catherine Cassel and Gillian Symon, London, Sage Publications, 1994.
- Τηλικίδου, Ε., Η Έρευνα του Μάρκετινγκ: Θεωρητικό Υπόβαθρο-Σχεδιασμός-Υλοποίηση. Εκδόσεις Σοφία, Θεσσαλονίκη, 2011.

Διαδικασία αξιολόγησης των μαθημάτων
Ξεκίνησε η διαδικασία αξιολόγησης των μαθημάτων.
Στα πλαίσια του μαθήματος ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩ (ΕΡΓ+ΘΕΩΡΙΑ) θα ήθελα να κάνεις την διαδικασία αξιολόγησης που περιγράφω παρακάτω.
Είναι πολύ σημαντικό να συμπληρωθούν οι αξιολογήσεις ώστε να γίνουμε όλοι μας καλύτεροι. Να σημειώσω ότι η αξιολόγηση είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΩΝΥΜΗ και τα στοιχεία των φοιτητών δεν κρατούνται στο σύστημα για κανένα λόγο. Το έχω διαπιστώσει και εγώ ο ίδιος αφού στην άντληση των απαντήσεων δεν φαίνονται πουθενά τα στοιχεία των φοιτητών σε κανέναν πίνακα.
Η διαδικασία είναι η εξής ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:
1) Πηγαίνεις στο Link
http://www.modip.teithe.gr/aksiologisi/
2) εκεί κάνεις LOG IN με τον κωδικό σου από το ΠΥΘΙΑ.
3) Θα εμφανιστούν όλα τα μαθήματα που έχεις δηλώσει αυτό το εξάμηνο.
4) Πηγαίνεις στο μάθημα που σε ενδιαφέρει και Συμπληρώνεις τον κωδικό που σου έδωσε ο καθηγητής του μαθήματος που θα αξιολογήσεις. ΣΗΜΕΙΩΝΟΥΜΕ: διαφορετικός κωδικός για εργαστήριο και διαφορετικός για θεωρία.
5) Τέλος πατήστε Συνέχεια και συμπληρώστε την αξιολόγηση.

Ο Διδάσκων
Κ. Ασημακόπουλος
Επίκουρος Καθηγητής

 

International Hellenic University
  Dr. Costas Assimakopoulos | Web Page
  BIO | PUBLICATIONS | PROJECTS | CONTACTS | PHOTOS

IMPORTANT LINKS

Aristotle University of Thessaloniki

Electrical & Computer Engineering


Alexander Technological Educational Institute of Thessaloniki

Business Administration

http://www.mkt.teithe.gr/iccmi2016/

 

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΩ
SCIENTIFIC ACTIVITIES

Guest Editor

Special Issue on: "Internet Marketing and Advertising in the Framework of New
Interactive and Multimedia Developments"
published in Int. Journal of Internet Marketing and Advertising
Vol. 10, No. 3, 2016
Download the Editorial

Special Issue on: "Challenges and Opportunities in Marketing in the Contemporary Technological Environment" published in Int. Journal of Technology Marketing
Vol. 11, No. 3, 2016

Download the Editorial

Special Issue on "E-marketing and digital marketing developments"published in Journal of Marketing Vistas
Vol.3, No.2 July-Dec. 2013
Download the Editorial

Conference Organization

ICCMI 2019 TOURMAN 2019
ICCMI 2018 TOURMAN 2018
ICCMI 2017  
ICCMI 2016  
ICCMI 2015  
ICCMI 2014  
ICCMI 2012  
   

ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

Προπτυχιακά μαθήματα


Μαθηματικά
(διαθέσιμο στο χειμερινό)

Εισαγωγή στην Πληροφορική
(διαθέσιμο στο χειμερινό)

Διοίκηση και Διαχείριση Έργων
(διαθέσιμο στο χειμερινό)


Ποσοτικές Μέθοδοι Ανάλυσης Στοιχείων Έρευνας
(διαθέσιμο στο εαρινό)


Μεταπτυχιακά Μαθήματα

Π.Μ.Σ. ΜΒΑ

Μάνατζμεντ Λειτουργιών και Διαδικασιών

Μεθοδολογία Έρευνας

Π.Μ.Σ. Δ.Ο.Ε.Μ

Μεθοδολογία Έρευνας στην Εκπαίδευση

Καινοτομία στην Εκπαίδευση