ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΩ

ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Προπτυχιακά μαθήματα


Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας

Εφαρμογές Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
(διαθέσιμο στο χειμερινό)

Κατεύθυνση Διοίκησης Επιχειρήσεων

Εισαγωγή στην Πληροφορική

(διαθέσιμο στο χειμερινό)

Εργαλεία Διαδικτύου για Επιχειρήσεις
(διαθέσιμο στο εαρινό)

Εφαρμογές Μάρκετινγκ με Η/Υ
(διαθέσιμο στο εαρινό)

Μεταπτυχιακά Μαθήματα

Π.Μ.Σ. ΜΒΑ

Μάνατζμεντ Λειτουργιών και Διαδικασιών

Μεθοδολογία Έρευνας

Π.Μ.Σ. Δ.Ο.Ε.Μ

Μεθοδολογία Έρευνας στην Εκπαίδευση

Καινοτομία στην Εκπαίδευση

SCIENTIFIC ACTIVITIES

ΣΤ-16051 ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σκοπός του μαθήματος
Το μάθημα διδάσκεται στο 6ο εξάμηνο του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων. Σκοπός του μαθήματος είναι η κατανόηση και εξοικείωση των φοιτητών με τα εργαλεία στο διαδίκτυο που χρησιμοποιούνται στις επιχειρησιακές εφαρμογές. Επιπρόσθετα, στόχος είναι και η κατανόηση και η εξοικείωση των φοιτητών με τις έννοιες των δικτύων σε μια επιχείρηση, την τεχνολογία τους, τα είδη και τις λειτουργίες τους.

Περιγραφή Μαθήματος
Πιο συγκεκριμένα οι φοιτητές θα διδαχθούν στο εργαστήριο:

  • Ανάλυση των διαφόρων μορφών ηλεκτρονικής διαφήμισης.
  • Εφαρμογές και προγράμματα υλοποίησης μέσω Η/Υ.
  • Ηλεκτρονική σχεδίαση εντύπου.
  • Τεχνικές και ιδιαιτερότητες της ηλεκτρονικής σχεδίασης.
  • Χρήση χρωμάτων και ειδικών τεχνικών (εφέ).
  • Η επικοινωνία των χρωμάτων.
  • Ολοκληρωμένες εφαρμογές με την βοήθεια του Corel Draw.

Οι φοιτητές στη θεωρία θα διδαχθούν πως:
  • Να προσδιορίζουν και να περιγράφουν την έννοια των δικτύων και του διαδικτύου και να διακρίνουν τα διάφορα είδη και τις λειτουργίες αυτών.
  • Να χρησιμοποιούν λογισμικό πλοήγησης και αναζήτησης πληροφοριών.
    Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mail), Μεταφορά αρχείων (FTP), Ομάδες ειδήσεων (newsgroups). Πρόγραμμα συνομιλίας (chat). Συνομιλία με φωνή και video. Πρόγραμμα συνομιλίας webphone. Τηλεματικές υπηρεσίες και εφαρμογές (skype, video conference κ.λπ.)
  • Να επιλέγουν μορφή διαδικτυακής διαφήμισης.
  • Να υπολογίζουν τα κόστη και τη διαδικασία τιμολόγησης διαφήμισης μέσω του διαδικτύου.
  • Να προωθούν επιχειρήσεις και ιστοσελίδες μέσω του διαδικτύου

Ωρολόγιο Πρόγραμμα
Η θεωρία του μαθήματος διδάσκεται σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα, ενώ γίνονται και εργαστήρια όπου οι φοιτητές χωρίζονται σε ομάδες (αίθουσα 115).

Τόπος
Αίθουσα 115 για το εργαστήριο.

Δικαίωμα εξέτασης
Δικαίωμα εξέτασης έχουν μόνον όσοι φοιτητές δήλωσαν τη θεωρία στη δήλωση μαθημάτων που έκαναν στην αρχή του εξαμήνου.

Εργασία στα πλαίσια του μαθήματος
Οι φοιτητές διαλέγουν να αναπτύξουν ένα από τα ακόλουθα θέματα:
1. Search engine optimization μέσω της google κυρίως
2. Mail advertising μέσω mailchimp, ή/και zoho, ή/και madmimi, ή/και salesforce, e-goi, getresponse κ.λπ.
3. Διαφήμιση μέσω διαδικτύου και κοινωνικών δικτύων, facebook, youtube κ.λπ.

α. Οι φοιτητές χωρίζονται σε ομάδες των 2-3 ατόμων και ετοιμάζουν την μελέτη τους πάνω σε ένα από τα παραπάνω.
β. Δηλώνουν θέμα εργασίας κατεβάζοντας τη δήλωση ομάδας εργασίας από εδώ και στέλνοντας τη στο informaticslab.mrk.atei@gmail.com με θέμα e-mail: εργασία στα εργαλεία διαδικτύου (μέχρι 28 ΑΠΡ).
γ. Στο τέλος παρουσιάζουν τη μελέτη τους με στόχο να πείσουν το κοινό να προτιμήσει τη μέθοδο ανάπτυξης της επιχείρησης στα πλαίσια του θέματος που επέλεξαν.

Κανόνες:
- Η παρουσίαση θα είναι 20-25 διαφάνειες.
- Μπορεί να συνοδεύεται και από εγχειρίδιο χρήσης
- Θα αναπτύσει επιχειρήματα ώστε να καταλάβει το κοινό το πως δουλεύει το εργαλείο αλλά και τα πλεονεκτήματά του-κοστολόγηση.
-Οι ομάδες που θα επιλέξουν διαφορετικά θέματα από αυτό που θα παρουσιάζεται, ψηφίζουν-βαθμολογούν τους συμφοιτητές τους.
- Βαθμολογεί και ο καθηγητής.
- Ημέρες παρουσίασης ορίζονται οι: 23 ΜΑΙ, 30 ΜΑΙ, 6 ΙΟΥΝ
- Πρόγραμμα παρουσιάσεων θα βγει στις 2 ΜΑΙ

Πρόγραμμα παρουσιάσεων εργαστήριο 118
Τρίτη 23 ΜΑΙΟΥ 13.00
1. ΑΛ ΜΠΑΚΡΙ ΚΥΡΙΑΚΗ - ΓΩΓΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

2. ΒΑΡΟΥΞΑΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ -ΚΑΡΑΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ-...

3. ΒΑΣΙΛΑΡΑ ΑΘΗΝΑ -ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ ...

4. TΡΑΪΑΝΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ - ΓΛΥΚΕΡΑΚΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ...

Τρίτη 30 MAIOY 13.00
5. ΓΕΡΑΚΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ -ΑΣΛΑΝΙΔΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ

6. ΖΕΡΖΕΒΟΥΛΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ -ΜΟΥΡΑΤΙΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ...

7. ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ - ΝΤΑΝΤΙΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Διαλέξεις
Το υλικό των διαλέξεων θα βρίσκεται στο moodle του ΤΕΙΘ.

Ώρες συνεργασίας με τους φοιτητές
Τετάρτη 12:30-13:30 στο γραφείο
του κ. Ασημακόπουλου.

ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΔΙΑΝΕΜΕΤΑΙ

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
Κωδικός: 27693
Εκδοση: 1/2009
Συγγραφείς: ΙΟΥΛΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ
ISBN: 978-960-8152-13-7
Τύπος: Σύγγραμμα
NEXUS PUBLICATIONS

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ
Κωδικός: 13902
Εκδοση: 1/2007
Συγγραφείς: ΣΠΥΡΟΣ ΑΡΣΕΝΗΣ
ISBN: 978-960-461-041-9
Τύπος: Σύγγραμμα
ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ

Άλλη προτεινόμενη βιβλιογραφία

1. Διαφήμιση στο διαδίκτυο: Η επικοινωνιακή πρακτική του μέλλοντος
Ζέρβα, Μαγδαληνή - Βιολέττα
Εκδότης: Anubis
Ημ. έκδοσης: 2001
ISBN: 9603062928

2. Μάρκετινγκ και διαφήμιση μέσω της Google
Το πρώτο επίσημο ελληνικό βιβλίο για τα Google AdWords
GOOGLE
Εκδότης: Εκδόσεις Καστανιώτη
Ημ. έκδοσης: Ιούνιος, 2009
Διαστάσεις: 21x14 εκ.
Βάρος: 251 γρ.
Πρωτότυπο: Marketing and Advertising Using Google (Αγγλικά)
ISBN: 960034950


 

Alexander   Technological Educational Institute of Thessaloniki
  Dr. Costas Assimakopoulos | Web Page
  BIO | PUBLICATIONS | PROJECTS | CONTACTS

IMPORTANT LINKS

Aristotle University of Thessaloniki

Electrical & Computer Engineering


Alexander Technological Educational Institute of Thessaloniki

Business Administration

http://www.mkt.teithe.gr/iccmi2016/

 

Guest Editor

Special Issue on: "Internet Marketing and Advertising in the Framework of New
Interactive and Multimedia Developments"
published in Int. Journal of Internet Marketing and Advertising
Vol. 10, No. 3, 2016
Download the Editorial

Special Issue on: "Challenges and Opportunities in Marketing in the Contemporary Technological Environment" published in Int. Journal of Technology Marketing
Vol. 11, No. 3, 2016

Download the Editorial

Special Issue on "E-marketing and digital marketing developments"published in Journal of Marketing Vistas
Vol.3, No.2 July-Dec. 2013
Download the Editorial

Conference Organization

Conference Advisory Scientific Board of the 4th International Conference on Contemporary Marketing Issues (5th ICCMI 2017) that is to be held in Thessaloniki, GR, on June 21-23 June, 2016.

ICCMI 2018

ICCMI 2017

ICCMI 2016

ICCMI 2015

ICCMI 2014

ICCMI 2012